17 Kasım 2015 Salı 04:50
Mac App Store'da Yaşanılan "Hasarlı" Yazılım Problemi
banner61
Apple'ın son zamanlarda üstünde durduğu MAC ile ilgili sorunlar bitmek bilmiyor. Son olarak, Mac App Store'dan indirilen bazı uygulamaların kullanıcılarda "hasarlı" olarak hata verdiği ortaya çıktı. Bu sorunların ortaya çıkmasının ardından sorunun çözümü de ivedi şekilde yayınlandı.

Mac'te yeni ortaya çıkan bir sorun nedeniyle bazı kullanıcılar, Mac App Store'dan indirdikleri uygulamaları çalıştıramıyorlar. Apple, "hasar gören" uygulamalarla ilgili bir onarım sunsa da bazı kullanıcılar, Mac App Store'u ve uygulamaları eskisi gibi kullanamıyorlar.

Çarşamba günü baş gösteren sorundan etkilenen uygulamaların arasında Acorn, Tweetbot, 1Password, and Byword Bills Insider'ın bulunduğu söyleniyor. Sorunun nedeni ise Apple'ın bir güvenlik sertifikasını yenilememiş olması. "11 Kasım 21:58:01 2015 GMT" itibariyle süresi dolan sertifika, birçok kullanıcıyı uygulamaları kaldırıp, tekrar kurmak zorunda bıraktı.

Apple, kullanıcılarının güvenliğini sağlamak için güvenlik sertifikalarından faydalanıyor. Ancak firmanın yeterince hızlı davranmaması, birçok kullanıcıyı mağdur etmiş görünüyor.

Genellikle küçük firmaların bu tür yaşadığına şahit oluruz, ancak Apple gibi dünyanın en değerli firmalarından birinin böyle bir sorun yaşamış olması oldukça ilginç.
Son Güncelleme: 17.11.2015 04:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.